brodjga | Дата: Пятница, 05.10.2012, 17:39 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| появился стук в двигателе, обороты двигателя поднялись до 1200 двигатель трусит,работает на 3 цилиндра. отключаю 4-ю форсунку стук исчезает. двигатель трусит меньше. тоже самое и с 1-й форсункой только стук не исчезает. дым белый и запах не сгоревшей соляры . подскажите в чем проблема?????????
Сообщение отредактировал brodjga - Пятница, 05.10.2012, 17:43 |
|
| |
Ford777 | Дата: Вторник, 29.01.2013, 19:37 | Сообщение # 2 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Доброго дня всім.У мене Форд Коннект та Рено Канго,одного разу я заправився поганою солярою, після чого у мене на обох машинах накрились форсунки. Я знайшов фірму в Чернівцях яка ремонтує форсунки. Мені запропонували 2варіата ремонту з вирахуванням коду форсунки (дорожчий варіант) та без цього коду (значнодешевше), я вирішив що навіщо потрібен той код, і так піде. Післяремонту форсунок без коду, І на Канго і Конект, завівши спершу Канго я незрозумів у чому річ - мотор дуже дребіжав, після чого спробував завести Конект, і ще більше був здивований, машина і диміла і погано працювала на низьких обертах….Я зняв всі форсунки і з обуренням повіз їх назад на фірму де мені їх ремонтували. На фірмі мені сказали що потрібен код, тоді все буде працювати без проблем. Я наполіг на тому щоб майстер при мені нічого не міняючи в форсунці показав що причина в цьому, і пішов у кімнату де стоїть обладнання для вирахування коду(великий комп’ютеризований стенд). Просидів я там години 3, дійсно, нічого не міняючи, просто вирахували код і дали мені форсунки з новими кодами. Короче кажучи ввів мені товаришчерез комп’ютер нові кода в обидвімашини, моєму здивуванню не було меж машини працювали ідеально!!! Так що я за КОДИ!!!http://emarket.ua/objavlenie/remont-forsunok-i-programmirovanie-elektronnogo-koda-forsunki-crdi-dci-tdci-hpdi-cdi-xdi-ID1GUnR.html
|
|
| |