Опрос
Ваш Renault Kangoo - дизель или бензин?
Всего ответов: 7104
Онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Статистика
Главная » Статьи » Разное

Honda Africa Twin для тривалих поїздок дорогами

Honda Africa Twin 750 – справжній виклик для авантюрних натур та любителів їзди на далекі відстані. "Африка" була і залишається одним із перших представників категорії Adventure Sport. Він створений для тривалих поїздок дорогами, а також для гравійних та кам'янистих доріг у негостинних регіонах. У своїй базовій комплектації, в основному завдяки шинам, вона не призначена безпосередньо для різкого рельєфу, але все ж таки може дозволити себе багато чого. Головне – це база, а "Африка" дуже хороша база. Надійний двоциліндровий двигун V-twin та високоякісне позашляхове шасі, успішно випробуване в ралі Париж-Дакар, кажуть самі за себе.

Двигун та ходові характеристики

Серцем Africa Twin є надійний двигун V-twin 52° OHV з водяним охолодженням, що розвиває потужність 60 к.с. при 7500 об/хв. Це класичний двоциліндровий двигун, який випускається вже досить довгий час і є одним із найнадійніших. Максимальна швидкість становить близько 180 км/год, але це стеля, на якій ви не зможете довго протриматися з "Африкою". Комфортна крейсерська швидкість, яка принаймні для мене становила близько 130 км/год. Після цього опір повітря вже трохи помітний. Хоча ваше тіло заховано за міцним баком та напівпрозорим плексигласом, повітряний вихор змушує неприємно сіпатися голову. Для фастбайків це можна частково усунути, купивши вище оргскло, але, як сказав мені друг, у якого є "Африка", це все одно не дуже допомагає. Особисто я вважаю, що якщо ви хочете їхати дуже швидко протягом деякого часу, найкраще рішення – трохи присідати, і проблема буде вирішена.

Що стосується поїздок за більш довгим маршрутом, ваша швидкість у будь-якому випадку становить близько 130-140 км/год через витрати, і це межа, коли опір повітря ще не такий помітний. Незважаючи на свою міцність, після посадки машина досить легко керується. Правда, його висота не робить його ідеальним для низькорослих велосипедистів, і пробки йому теж не підходять, але на колійних дорогах ви почуватиметеся з ним як риба у воді. Справжнє задоволення приносять естакади та неякісні бруківки. Потім ви будете із задоволенням спостерігати за тим, як інші стогнуть, поки ви все це переживаєте.

Загальне налаштування шасі та підвіски дійсно першокласне. Велика висота також має свої переваги, з велосипеда відкривається гарний огляд того, що відбувається навколо. П'ятиступінчаста коробка передач працює точно, але чотириступінчаста набирає обертів досить швидко, тому додаткова передача точно не завадить. Мотоцикл має справді пристойну тягу, особливо на низьких швидкостях, і, безсумнівно, затоплює навіть потужніші галопери.

Однак, як і у випадку з усіма двоциліндровими двигунами, необхідно уважно стежити за оборотами та передачею, щоб уникнути непотрібних смикань. Що стосується гальм, про вашу безпеку подбають здвоєні диски спереду та один диск ззаду. Мотоцикл дуже добре гальмує, а завдяки більш м'яким амортизаторам спереду, машина має належну спритність. Що стосується аксесуарів, я б, мабуть, рекомендував центральну підставку, яка завдяки своїй міцній конструкції та висоті точно не загубиться при обслуговуванні. 

Категория: Разное | Добавил: webgkv (21.06.2022)
Просмотров: 235 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]


Категории