Свечи накала
|
|
|
Юрий | Дата: Среда, 13.06.2012, 11:22 | Сообщение # 2 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| %) У меня такая же проблема! 1,5дси 2003г
Добавлено (13.06.2012, 11:22) --------------------------------------------- (Перелопатил нэт и нашол вот такое .). Проблема решена. Нашелся хоть один толковый електрик на всю Винницу,. Который посоветовал перемотать все провода изолентой, которые идут с бортового комп. на реле свечей накала. Но не просто перемотать, а каждый проводок отдельно, и потом все вместе ( как они были). И больше лампа не горит, все гуд) У меня не сработало. перемотал .завел вроде не горит. при движении опять загорелась.полез к педали газа там над рулевой колонкой стоит реле газа .подключено через разъем. прижму тухнет .отпущю горит .проблема окозалась в плохом контакте. так что ищи здесь или контакт или реле дрючит.
Сообщение отредактировал Юрий - Среда, 13.06.2012, 13:32 |
|
| |
руслан421 | Дата: Четверг, 14.06.2012, 00:42 | Сообщение # 3 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: Offline
| Спасибо за совет.У меня тоже всё решилось,проблема была в датчике турбины и педали газа.
|
|
| |
Kengyryshka | Дата: Вторник, 25.09.2012, 23:20 | Сообщение # 4 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА КТО НИБУДЬ!!!!! reno kangoo 2003 мотор 1,5 завожу машина работает на холостых хорошо, увеличиваешь обороты загорается лампочку накала свечей. мотор трясется и не набирает обороты. лампочка светиться пока не заглушишь мотор. заведешь работает опять нормально пока не добавишь газа, а добавишь опять загорается... что это может быть? диагностика сказала что не работает форсунка 4-го цилиндра
|
|
| |
Ford777 | Дата: Вторник, 29.01.2013, 19:42 | Сообщение # 5 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Доброго дня всім.У мене Форд Коннект та Рено Канго,одного разу я заправився поганою солярою, після чого у мене на обох машинах накрились форсунки. Я знайшов фірму в Чернівцях яка ремонтує форсунки. Мені запропонували 2варіата ремонту з вирахуванням коду форсунки (дорожчий варіант) та без цього коду (значнодешевше), я вирішив що навіщо потрібен той код, і так піде. Післяремонту форсунок без коду, І на Канго і Конект, завівши спершу Канго я незрозумів у чому річ - мотор дуже дребіжав, після чого спробував завести Конект, і ще більше був здивований, машина і диміла і погано працювала на низьких обертах….Я зняв всі форсунки і з обуренням повіз їх назад на фірму де мені їх ремонтували. На фірмі мені сказали що потрібен код, тоді все буде працювати без проблем. Я наполіг на тому щоб майстер при мені нічого не міняючи в форсунці показав що причина в цьому, і пішов у кімнату де стоїть обладнання для вирахування коду(великий комп’ютеризований стенд). Просидів я там години 3, дійсно, нічого не міняючи, просто вирахували код і дали мені форсунки з новими кодами. Короче кажучи ввів мені товаришчерез комп’ютер нові кода в обидвімашини, моєму здивуванню не було меж машини працювали ідеально!!! Так що я за КОДИ!!!
|
|
| |
yakymovich | Дата: Понедельник, 29.12.2014, 19:39 | Сообщение # 6 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| Доброго дня. Підскажіть будь ласка. У мене Рено Кенгу 2008року 1.5. Все було нормально, їздив собі спокійно, а потім зявився на спідометрі червоний ключ. Машина їздить, ніяких проблем але він мене тревожить. Підскажіть, як його прибрати?
|
|
| |