Опрос
Ваш Renault Kangoo - дизель или бензин?
Всего ответов: 7051
Онлайн
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Статистика
Главная » Статьи » Разное

Вантажний автомобіль Renault Magnum: найчастіші несправності

Renault Magnum — це надійна, перевірена роками вантажівка. Проте, як і у будь-якого вантажного автомобіля, у неї час від часу можуть виникати несправності. Дефекти можуть бути пов’язані з різними причинами — від використання невідповідного мастила до невчасного технічного обслуговування. В цій статті розглянемо найчастіші причини зламу цієї вантажівки та як проводиться ремонт PLD секцій Renault Magnum євро 2, євро 3 та інші технічні роботи.

Які несправності найчастіше виникають у Renault Magnum

Перевізникам досить часто доводиться стикатися з проблемами в дорозі через непередбачену несправність транспортного засобу. Саме тому для них важливо заздалегідь ознайомитись з найпоширенішими видами дефектів, їх ознаками та способами усунення. Розглянемо найчастіші несправності вантажівки Renault Magnum.

Вихід з ладу PLD секцій

PLD секції відповідають за подавання палива в систему. Ознаками їх несправності є:

  • наявність чорного диму;

  • втрата потужності;

  • збільшення витрати палива;

  • проблеми із запуском двигуна.

У Renault Magnum використовуються PLD секції індивідуального типу, для ремонту яких необхідне спеціальне обладнання та кваліфіковані спеціалісти. В Києві допомогти з усуненням дефекту можу спеціалісти Diesel Kyiv.

Забитий паливний фільтр

Паливний фільтр захищає двигун та паливну систему вантажівки від засмічення та виходу з ладу. Ознаками того, що цей фільтр забитий та потребує заміни є:

  • брудні вихлопні гази;

  • зниження потужності та погіршення динаміки вантажівки;

  • труднощі із запуском двигуна.

Паливний фільтр у Renault Magnum рекомендується міняти після кожних 20 тис. кілометрів пробігу.

Закінчення терміну служби паливної помпи високого тиску

Зазвичай термін служби паливної помпи високого тиску становить не більше двох років. Досвідчені водії знають, що досить часто ППВТ виходить з ладу одразу після закінчення цього періоду. Про несправність паливної помпи високого тиску свідчить нехарактерний звук при запуску двигуна, проблеми з заведенням мотора та втрата його потужності.

Нерівномірне зношення гальмівних колодок

Досить часто при використанні Renault Magnum та деяких інших вантажних автомобілів гальмівні колодки сточуються під певним кутом. Це призводить до їх нерівномірного зношення, через що можуть виникнути проблеми з гальмуванням, а також нехарактерні звуки та вібрація керма під час натискання педалі гальма.

Причини нерівномірного зношення гальмівних колодок бувають різні, наприклад це може бути дефект супорта, надмірне використання гальмівної рідини чи пошкодження пильовика. Ремонт колодок варто довірити спеціалістам, адже саме від цієї деталі найбільше залежить безпека на дорозі.

Деякі особливості вантажного автомобіля Renault Magnum

Вантажівка Renault Magnum у плані технічного обслуговування менш проблематична ніж, наприклад, модель Premium цього ж виробника. Однак при недотриманні певних рекомендацій в її роботі можуть виникнути несправності.

Наприклад, при використанні напівсинтетичного моторного мастила інтервал технічного обслуговування цієї вантажівки скорочується приблизно вдвічі й становить приблизно 40 тис. кілометрів. Якщо оптимальне завантаження автомобіля становить близько 120 тис. кілометрів, тоді технічне обслуговування доведеться здійснювати не менше ніж тричі на рік. Своєю чергою невчасне техобслуговування може призвести до раптової появи різноманітних дефектів. Провести обслуговування Renault Magnum та ремонт PLD секцій й інших деталей вантажівки можна у сервісному центрі Diesel Kyiv.

Категория: Разное | Добавил: webgkv (03.01.2024)
Просмотров: 35 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]


Категории